Ուսուցչի մասին
Կրթություն
• 2018-2019թթ.՝ մագիստրոսի աստիճան (գերազանցությամբ), Ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտի հոգեբանության ֆակուլտետ
• 2012-2016թթ.՝ բակալավրի աստիճան, Երևանի պետական համալսարանի Փիլիսոփայության և հոգեբանության ամբիոն՝ հոգեբանության բաժին
• 2001-2012 թթ.՝ Բյուրականի Հովհաննես Թումանյանի անվան միջն. դպրոց
Աշխատանքային փորձ
01.2023 թ. Երևանի Ա. Չեխովի անվան թ.55 հիմնական դպրոց - ուսուցչի օգնական
•
• 2021-2022թթ. հատուկ մանկավարժ, Շենգավիթ վարչական շրջան պատանեկության ստեղծագործության կենտրոն
• 2017-2018թթ. հատուկ մանկավարժի օգնական, Երևանի թ. 92 մանկապարտեզ
Վերջին 10 տարում մասնակցությունը միջազգային գիտաժողովներին սեմինարներին և համաժողովներին
• 2022թ. աուտիզմ-վարքի փոփոխության ծրագիր ‘’Level up’’ կրթական կենտրոն
• 2017-2018թթ. երեխաների և դեռահասների հոգեթերապիայի թրեյնինգ 2 մոդուլ, ‘’ԱՅԳ’’ հոգեբանական ծառայությունների կենտրոն
• 2018թ. անձնային աճ թրեյնինգ, ‘’ԱՅԳ’’ հոգեբանական ծառայությունների կենտրոն
Գիտական հոդվածներ
Հոդված . Լիարժեք և ոչ լիարժեք ընտանիքներում ապրող դեռահասների դպրոցական տագնապների համեմատական վերլուծություն. Արդի հոգեբանության գիտական հանդես. Երևան 2017,1 Էջ 33-38:
Օտար լեզուների իմացություն
Ռուսերեն