• Անուշ Կարապետյան

     

    Միջոցառումներ

    Լսողությունը և ձայնը կենսաբանության և ֆիզիկայի տեսանկյուններից

     

    Что? Где? Когда?

     

    Неделя естествознания 1

     

    Неделя естествознания 2

     

    Урок-диспуты

     

    Բանավեճ պետական համալսարանում

     

    Էքսկուրսիա բուսաբանական այգի

     

    Экскурсия в зоопарке

     

    «Строение растительной клетки»

     

    Զեկուցումներ


    Какими качествами должен обладать учитель?

     

    Ինչպիսի՞ն պետք է լինի նա՝ 21-րդ դարի ուսուցիչը:

     

     

    Ուսումնական էքսկուրսիաներ

    Դպրոց-բուհ ճանապարհին

     

    Դաս համալսարանում

     

     

    Սպասվող դասեր

    "Сердце-тебе не хочется покоя"
    /6"7" դասարան/
    "Մարսողական համակարգ"
    /8"1" դասարան/
     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Եթե մարդուց շատ չպահանջես, ապա նրանից շատ էլ չես ստանա:
    Մակարենկո

     

    1987թ.ավարտել եմ Կիրովականի մանկավարժական ինստիտւտի
    կենսաբանության ֆակուլտետը:
    1990-2002թթ. աշխատել եմ № 26 դպրոցում:
    2002-2009թթ. աշխատել եմ №  36 դպրոցում:
    2009-ից աշխատանքի եմ անցել №  55 դպրոցում:
    Մասնակցել եմ հետևյալ սեմինար-վարժույթների.


    1."Տեխնոլոգիաների և նորարար մեթոդների օգտագործումը հանրակրթության
    hամակարգում" (Microsoft)
    2."Բնապահպանություն և կրթություն" բնապահպանության  նախարարության
    ԲՊկԶն Ծիգ)
    3."ՄԻԱՎ/ՁԻԱՀ-ի կանխարգելումը և անվտանգ վարքագծի ձևավորում"
    4.ԿՏԱԿ-ի պորտալում վարել եմ հեռավար ուսուցման դասընթաց "Բջջի
    օրգանական նյութեր սպիտ՝ ակուցներ" թեմայով:
    5.Մասնակցել եմ ուսուցիչների առցանց վերապատրաստման դասընթացներին:


    2014թ. անցել եմ  վերապատրաստման և ատեստավորման ծրագրեր և
    ստացել եմ  որակավորման առաջին աստիճանի տարակարգ:
    Ունեմ տպագրված հոդվածներ:
    Կենսաբանության դասերի առանցքը փորձում եմ դարձնել համընդանուր հետաքրքրությունն ու սերը դեպի բնությունը, կենդանական աշխարհը, բնական  երևույթները, դեպի մարդն ու նրա անատոմիան ու ֆիզիոլոգիան, որը հետագայում վերաճում է հիմնավոր գիտելիքների՝ դարձնելով առարկան սիրելի, բացատրելի և ըմբռնելի: Ինձ համար կենսաբանությունը աշխարհ-
    ընկալման ելակետ է, այս է  այն հիմնական գաղափարը, որ նվիրում եմ սաներիս: Նրանցից շատերը դարձել են տարածքային, մարզային, հանրապետական օլիմպիադայի մրցանակակիրներ:
    Սիրում եմ  "Կենսաբանություն" առարկան տեղափոխել արվեստի, կենցաղի բնագավառ: Հենց դրա մասին է "Մաշկը՝ ծածկութային օրգան" տեղեկույթը, որը նորույթ է իր բնույթով:

      

     
    ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՇԱԲԱԹ

    С понедельника в школе началась неделя биологии. В этот день был открытый урок по теме «Витамины» в 8 "5" классе.На уроке ученики дали определение термина "витамин", рассказали историю открытия витаминов, значение витаминов в жизни человека. Рассказали о том, что происходит при недостатке, отсутствии и избытке витаминов. Классификацию витаминов дали по рассказам учителя об авитаминозах. На уроке использовались слайды, были проделаны опыты по выявлению групп витаминов в подсолнечном масле, фруктовом соке. В конце урока при помощи компьютера была проделана виртуальная тестовая работа.


    • Միջոցառումների շարք
      I օր

      1. Կենսաբանության դաս
      2. Բաց դաս
      (Ա. Կարապետյան, 8"5" դասարան-4ժամ)

    • II օր

      1. Պաստառների մրցույթ
      (7-րդ դասարաններ)
      "Հետաքրքրաշարժ կենդանաբանություն"


      III օր

      1. Մրցույթ՝
      "Ծիծաղելի կոմպոզիցիա" (8-րդ դասարաններ)

    • IV օր

                     1. Մրցույթ՝
      "Ռոմանտիկ ծաղկեփունջ"
      (8-րդ դասարաններ)