• Անուշ Կարապետյան

     

    Что? Где? Когда?
    Неделя естествознания
    Урок-диспуты
    Դպրոց-բուհ ճանապարհին

     

    Դաս համալսարանում

     

    Բանավեճ պետական համալսարանում

    Եթե մարդուց շատ չես պահանջում,ապա նրանից շատ էլ չես ստանա:

    Մակարենկո

     

    1987թ. ավարտել եմ Կիրովականի մանկավարժական ինստիտուտի կենսաբանության ֆակուլտետը: 1990-2002թթ. աշխատել եմ թիվ 26 դպրոցում: 2002-2009թթ. աշխատել եմ թիվ 36 դպրոցում: 2009-ից աշխատանքի եմ անցել թիվ 55 դպրոցում:
    Մասնակցել եմ հետևյալ սեմինար-վարժույթների

    • "Տեխնոլոգիաների և նորարար մեթոդների օգտագործումը հանրակրթության համակարգում"-Microsoft

    •  "Բնապահպանություն և կրթություն"-բնապահպանության նախարարության ԲՊկՋն Ծիգ

    • "ՄԻԱՎ/ՁիԱՀ-ի կանխարգելում և անվտանգ վարքագծի ձևավորում":

    Կենսաբանության դասերի առանցքը փորձում եմ դարձնել համընդհանուր հետաքրքրությունը ու սերը դեպի բնությունը, կենդանական աշխարհը,բնական երևույթները, դեպի մարդն ու նրա անատոմիան ու ֆիզիոլոգիան,որը հետագայում վերաճում է հիմնավոր գիտելիքների`դարձնելով առարկան սիրելի,բացատրելի և ըմբռնելի:
    Ինձ համար կենսաբանությունը աշխարհընկալման ելակետ է.այս է այն հիմնական գաղափարը, որ նվիրվում եմ սաներիս. նրանցից շատերը դարձել են  տարածքային, մարզային, հանրապետական օլիմպիադայի մրցանակիրներ:                                                                                
    Սիրում եմ "Կենսաբանություն" առարկան տեղափոխել արվեստի, կենցաղի բնագավառ: Հենց դրա մասին էր "Մաշկը- ծածկութային օրգան" տեղեկույթը, որը նորույթ էր իր բնույթով: 
       

        

     
    «Строение растительной клетки»

     

    ԿԵՆՍԱԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՇԱԲԱԹ

    С понедельника в школе началась неделя биологии. В этот день был открытый урок по теме «Витамины» в 8 "5" классе.На уроке ученики дали определение термина «витамин», рассказали историю открытия витаминов, значение витаминов в жизни человека. Рассказали о том, что происходит при недостатке, отсутствии и избытке витаминов. Классификацию витаминов дали по рассказам учителя об авитаминозах. На уроке использовались слайды, были проделаны опыты по выявлению групп витаминов в подсолнечном масле, фруктовом соке. В конце урока при помощи компьютера была проделана виртуальная тестовая работа.

    • Միջոցառումների շարք

       

       I օր              1. Կենսաբանության դաս
      2. Բաց դաս (Ա. Կարապետյան, 8"5" դասարան-4ժամ)

    • IIօր            1. Պաստառների մրցույթ (7-րդ դասարաններ)
      "Հետաքրքրաշարժ կենդանաբանություն"


               III օր          1. Մրցույթ՝
      "Ծիծաղելի կոմպոզիցիա" (8-րդ դասարաններ)

    • IV  օր                1. Մրցույթ՝
      "Ռոմանտիկ ծաղկեփունջ" (8-րդ դասարաններ)